نبض زندگیمون کارن جاننبض زندگیمون کارن جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

درگذر ثانیه های رشدوبالندگیت ومادرانگی های آرام من

جادوی این روزهایم شده این نگاه مهربانت

1393/3/24 21:25
نویسنده : مامان فرشته
619 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

وقتی محو تماشای برنامه کودک هستی

چند مدت پیش بادائی جان رفته بودی باشگاه وبه قول دائی مثل یه بوکسور کار کشته گارد گرفته بودی دائی جان میگفت اولش رفتی زدی به کیسه وکیسه برگشت طرفت وپرتت کرد زمین ولی بعدش یاد گرفتی چیکار کنی حالا هم مربی دائی جان گیر داده که کارن استعدادش خوبه بیارش باهاش کارکنم ولی من به دائی میگم نههههههههترسو

 

اینم شیرین کاری جدیدته کهوقتی این کاررو میکنی من وباباعلی باهم میگیم کارن چشمهات همینطور میمونه ها (آخی یاد بچگیهای خودم افتادم بابایی میگفت چشمهات همینطور میمونه ها منم به کارم ادامه میدادم ولی چشمهام اونطوری هم نموندخندونک)

رفتی باددی حموم اومدی میگم گل در اومد از حموم سنبل دراومد ازحموم انشااله حموم دامادی مامان جان میگی ایشااله برم مکه مامانبغلبیا ازمن عکس بگیر اینقدر خوشگل شدمقه قهه

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان ملینا
27 خرداد 93 8:45
سلام فرشته جون،سنبل آقا انشالله با مامان و با هم مکه می رین.قربونت برم براش اسپند دود کن که خیلی وقت بود ندیده بودم و ماشالله بزرگ شده و آقایی برای خودش. فرشته جون ایمیلت رو چک کن کلیپ ملینا رو برات فرستادم.
مامان فرشته
پاسخ
مرسی عزیزم شماهمیشه لطف داری وای مرسی من رفتم
مامان
27 خرداد 93 9:10
اخه شیطون بلا این چه کاریه مثل همیشه ناز و دوست داشتنی
مامان فرشته
پاسخ
مرسی شما لطف دارید