نبض زندگیمون کارن جاننبض زندگیمون کارن جان، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

درگذر ثانیه های رشدوبالندگیت ومادرانگی های آرام من

حدیث

1392/4/1 10:55
نویسنده : مامان فرشته
527 بازدید
اشتراک گذاری

حدیث از پیامبر گرامی اسلام (ص):

کودکان را به پنج دلیل دوست دارم؛

1- "گریه می کنند" چرا که گریه کلید بهشت است.

2- قهر می کنند ولی زود آشتی می کنند چرا که دلی بی کینه دارند.

3- چیزی را زود خراب می کنند چون دلبستگی به دنیا ندارند.

4- با خاک بازی می کنند چون غرور ندارند.

5- هر چه دارند می خورند چون غم فردا ندارند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان رضا جونی
19 اسفند 91 11:15
سلام خانمی
خوبین کجایین

سلام خانمی واقعا شرمنده ام خیلی سرم شلوغ بودولی خداروشکرکه باپیامک درارتباط بودم
مامان رضا جونی
24 اسفند 91 22:05
سلام خانمی کجایی دلمون برات تنگیده
مامان رضا جونی
26 اسفند 91 13:02
دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان . . .
عید نوروز پیشاپیش بر شما مبارک


سلام مرسی خاله
مامان آریا
18 فروردین 92 10:44
سلام سال نوتون مبارک نیستین کجایین

سلام وممنون که به یادمونید
مامان ملینا
22 فروردین 92 10:41
سلام مادر کارن ،اول اینکه عیدت مبارک .دوم اینکه خیلی خوشحال شدم که انتقالیت رو گرفتی .انشالله که همیشه موفق باشی.فقط به این ناراحتم که همش امروز و فردا کردم و نتونستم بیام ببینمت شرمنده ات شدم عزیزم.روی گل کارن رو ببوس


___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............



سلام مرسی خاله
مامان کیارش
24 فروردین 92 23:32
من همیشه عاشق لحظات ناب کودکی ام هستم. عاشق اون صفا و پاکی بچه گی


واقعا کاش همیشه اون سادگی کودکی دروجود انسانها باقی بمونه
مامان آریا
10 اردیبهشت 92 14:48
روز زن و روز مادر رو بهتون تبريك ميگم.


سلام واقعا متشکرم
مامان ملینا
10 اردیبهشت 92 19:42
مادر ای والاترین رویا ی عشق

مادر ای دلوا پس فردای عشق

مادر ای غمخوار بی همتا ی من

اولین و آخرین معنای عشق
روزت مبارک


سلام مرسی عزیزم برای شماهم همینطور