نبض زندگیمون کارن جاننبض زندگیمون کارن جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

درگذر ثانیه های رشدوبالندگیت ومادرانگی های آرام من

یادش بخیر

1393/5/3 15:49
نویسنده : مامان فرشته
710 بازدید
اشتراک گذاری

 

یک ، یک دوستی داشتم
دو ، دوستش می داشتم
سه ، سپاسگزارم
چهار ، چاره ندارم
پنج ، پنجه ی آفتاب
شش ، شیشه ی عمرم
هفت ، هفت تیر به دستم
هشت ، هشت ساله دختر
نه ، نوروز امسال
ده ، ده ساله دختر
یازده ، ریزه میزه
دوازده ، گل می ریزه

 

آفتاب زده گلی گلی
قدقد مرغ کاکلی
تخم سفید میزاره
جوجه شو در میاره

 

 

 

یک مال من
دو مال تو
سه مال آبجیش
آهای کوفته برنجیش
آهای مادر گنجیش
آهای کفگیر ملاقه
آهای قابلمه داغه
آهای آش رو چراغه
بیا گشنه نباشیم
با هم بخوریم و پاشیم

 

رفتم لب رودخونه
دیدم بلبل می خونه
گفتم بلبل دیوونه
بیا بریم به خونه
قلیون برات چاق کنم
دودشو هوا کنم
بابام رفته مدینه
سر خاک سکینه
ای مرغ پر طلایی
امشب کجا می خوابی ؟
سر حرم پیغمبر
صل علی محمد
صلوات بر محمد

 

گنجشکک اشی مشی
لب بوم ما نشین
برف میاد گوله میشی
بارون میاد خیس میشی
می افتی تو حوض نقاشی

 

خورشید خانم
آفتاب کن
یک مشت برنج
تو آب کن
ما بچه های گرگیم
از سرمایی بمردیم

 

لالا لالاگل فندق
ننه ات اومد سر صندوق
لالالالا گل گردو
بابات رفته توی اردو
لالالالا گل پسته
بابات رفته کمر بسته
لالالالا گل سوسن
بابات اومد چشام روشن
لالالالا گل زیره
چرا خوابت نمیگیره
که مادر قربونت میره

منبع: مجله رشد کودک

پسندها (3)

نظرات (6)

مامانی رضا جون
14 مرداد 93 12:21
سلام ما اومدیم با اولین عکس نفس
بابا و مامان
19 مرداد 93 16:51
بابا و مامان
5 شهریور 93 8:40
سلام مامان جون میشه رمز
بابا و مامان
5 شهریور 93 12:00
خصوصی گلم
بابا و مامان
6 شهریور 93 9:20
خصوصی گلم
بابا و مامان
13 شهریور 93 11:44
مامان جون تو قسمت بالا نمیشه نظر گذاشت
مامان فرشته
پاسخ
سلام عزیزم متوجه منظورتون نشدم اگه پست ثابته که نداره جایی برا نظردهی[سوال