نبض زندگیمون کارن جاننبض زندگیمون کارن جان، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

درگذر ثانیه های رشدوبالندگیت ومادرانگی های آرام من

خبر خبر تولد کارن فینگیلی داره با خنده میاد

1391/2/20 13:24
نویسنده : مامان فرشته
1,977 بازدید
اشتراک گذاری

از همان روزی که پای تو به این دنیا رسید
غصه هایم یک به یک از قلب و جانم پر کشید
روز میلاد تو دنیا یک صدا خندیده بود
اسمان در مقدمت باران گل باریده بود
تولدت مبارک

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 

 

زندگی قشنگ ما وقتی داشت یکنواخت می شد خدا یکی از فرشته هاش را از آسمون کم کرد و تو را به ما هدیه داد تا زندگی ما روز به روز قشنگ تر و شیرین تر بشه ، و ما با همه وجودمان پاره تن و عصاره زندگی مان را دوست می داریم و روز تولدت را جشن می گیریم .

 

 

 

پسرم خاله لیلا جانمی از عید بهت یاد داده با انگشتات میگی ٣ماه مونده بشم ٢ساله ولی الان که کم مونده بشی دوساله خاله لیلا کلی باهات تمرین کرد تا یادت بره که ٣رو نشون بدی وبجای اون یکماه رو نشون بدی وای چقدر خندیدیم به کارایی که خاله لیلا میکرد تا تو ٣رو فراموش کنی ولی الان دوروزه که نشون میدی که ١ماه مونده بشی ٢ساله ولی نفسم کمتر مونده کارن جیگر اگه بدونی چقدر من وددی رو با اومدنت شاد کردی وچقدر زندگیمون رو گرم کردی نبض زندگیم امیدوارم همیشه شاد وسلامت وموفق باشی.اینم یه گلدون گل برای جیگرم

  

 

 

 

بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک

میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

از اسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

یه کیک خیلی خوش طعم ،با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت به افتخار بودن

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس

تا تو هستی و چشمات بهونه س واسه خوندن

همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس

واسه تولد تو باید دنیا رو اورد                

ستاره رو سرت ریخت تو رو تا اسمون برد

اینا یه یادگاری توی خاطره هاته

ولی به شوق امروز می شه کلی قسم خورد

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون

پر از باد کنک و شوق ،پر از اینه و شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک امروز

بیان یه عالم عاشق ،بیاد هزار تا مهمون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان نازی
20 اردیبهشت 91 15:47
سلام گلم.سایت مونتاژ عکس باز نمیشه؟یا عکسی که مونتاژ میکنید؟


سلام سایت باز میشه وعکس رو هم درست میکنه ولی تو ارسال مطلب بعد از اینکه از طریق عکس ازروی اینترنت آپلود میکنم باز نمیکنه
مامان کیانا
20 اردیبهشت 91 15:49
گلم خیلی به کیانا لطف دارید مرسی
❤。★مامان رضا جون★。❤
21 اردیبهشت 91 11:56
و خداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد !

روز زن پیشا پیش مبارک !



روز زن بر شما هم مبارک ممنونم عزیزم
❤。★مامان رضا جون★。❤
23 اردیبهشت 91 10:13
روزتون مبارکککک


سلام ممنون وبرای شما هم همینطور
مامان نازی
23 اردیبهشت 91 12:47
سلام عزیزم.بخدا نمیدونم مشکل از کجاست آخه من عکسی که درست میکنم و ذخیره میکنم بعد بدون مشکل توی ارسال مطلب آپلود میکنم.ولی باز هر کمکی بتونم براتون انجام میدم گلم
مامان نازی
23 اردیبهشت 91 13:59
راستی توی قسمت ارسال عکس باید گزینه عکس روی کامپیوترو انتخاب کنی بعد آپلود کنی


سلام دستتون درد نکنه بله اینکار جواب داد
زهرا از نی نی وبلاگ213
24 اردیبهشت 91 9:18
کودکم کمی تب داشت شب زودتر از همیشه خوابید

.....

نیمه شب از جا پریدم

انگار کسی صدا میزد: مامان ...مامان....

همسرم راحت و آسوده خوابیده بود و همه جا غرق در سکوت...

سلام چقدر متن زیبایی بود دستتون درد نکنه روز مادر بر شما هم مبارک

"خواب دیده ام آری خواب دیده ام"

هنوز چشمم گرم نشده بود که دوباره شنیدم: مامان..... مامان

پریدم و سریع به اتاق کودکم رفتم ونگاهش کردم مثل فرشته ای معصوم و زیبا در خواب ناز بود

لحافش را مرتب کردم وصورتش را بوسیدم

دلشوره داشتم همه جای خانه را سرک کشیدم و دوباره به بستر رفتم

اینبار خیلی واضح تر و بلند تر از قبل... انگار هزاران نفر همزمان فریاد میکردند:

"مامان....مامان..."

تا اتاقش دویدم ! تب داشت پایین تخت نشستم به موهایش دست کشیدم و

دستمال نمدار را هر چند دقیقه یکبار عوض کردم خسته بودم اما خواب به چشمانم نمی آمد

آرزوهایی که برایش داشتم را مرور می کردم

تا سپیده دمان....

"روز مادر مبارک"
زهرا





سلام واقعا دستتون درد نکنه روز شماهم مبارک
mamane radin
24 اردیبهشت 91 20:16
سلام خانمی اول اینکه روز ت مبارک باشه و از اینکه پیش ما اومدید ممنون. با کمال میل شما رو لینک میکنم. کارن جونو ببوسید


سلام عزیزم روز شماهم مبارک ممنون
مامان امیرمحمد
27 اردیبهشت 91 9:44
;کارن جون تولدت پیشاپیش مبارک پسر قشنگم . بوس چسبی از طرف امیرمحمد و مامانی . اگه دوست داشتی امیرمحمد و به لیست دوستهای خوبت اضافه کن .


سلام مرسی که به ما سر زدید چشم با افتخار لینکتون کردم
sahar
7 خرداد 91 22:59
خوشبختی تو. من به دو چیز عشق می ورزم یكی تو و دیگری وجود تو، به دو چیزاعتقاد دارم یكی خدا ودیگری تو، من در این دنیا دو چیز میخواهم یكی تو ودیگری