نبض زندگیمون کارن جاننبض زندگیمون کارن جان، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

درگذر ثانیه های رشدوبالندگیت ومادرانگی های آرام من

فرهنگ لغات کارن جان

1393/2/21 13:32
نویسنده : مامان فرشته
650 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام آنایی جیگر از امروز هرلغتی رو تکرار کردی یا میکنی مینویسم برات تا یک روز ببینی که از کجا شروع کردی والبته صداتو ضبط هم میکنم

مامانی    مامایی

دایی جان   دادایی ژا

خانم        حانم

یلدا       الدا

آرینا     هاینی البته چون سخته ترجیح میدی بگی آجی

بستنی   ببسی ، ایسکی

کلاغ   قاقاک

من   مین مین

نای نای     نانایینانایی

عکس    عس من آخه پسرم میگه باید فقط از من عکس بگیرید

کیف      گیف

دست  هند  جیگریم هنوز ایرانی رو خوب حرف نزده از مامان مریمش داره انگلیسی یاد میگیره!!!!!!!!

کارن   کاهی این دیگه آخرشه هرچقدرهم میگم کارن میگه نه نه کاهی

کتاب     دتاب

 قاشق    تاتتق

چنگال    دانان

دیوار     دییار

اتاق     اوتا

 لیوان    لیمان

فرش     وش

کامپیوتر   تامبومبم

خودکار   حوددای خیلی تمرین کردیم شده حودکو

یخچال     شگدای

دفتر   دفتی

بچه ها    بشه ها

رفت      یپت

بیرون     بینون

تلویزیون    تمونون

بفرمائید     پیپمایید

پرنسس     پیسیس

 قابلمه      گاممه

I LOVE YOU               ILOVOOOOO

عشق منی                    عکش میی

قطار                  گطای

 رانندگی             ناگگی

تصادف          تابادد

بیکوست      بیتو

کیک    قگ

نقاشی     ناقایی

بلوز        بوییز 

 موبایل     یوبایل

 لب تاپ    شب تاب

پرشین تون    پرشونا

ازدواج    ازدباج

عاشق   عاشگ

مدرسه    میدشه

امامزاده که میریم هر امامزتده ای باشه میگی امام یضاست

 رومو بکش   روتمو بکش  ما بهت گفتیم روتو بکش حالا شما اینطور میگی

نینجا    اینجا

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان زینب
3 تیر 92 11:57
سلام
ممنون از حضور سبزتون من هم با افتخار شما رو لینک کردم


سلام خانم مرسی
مامان حنانه زهرا
5 تیر 92 12:58
آخی نازی چه شیرین زبونه
راستی مامانی اون عکسی که تو درباره ی وبیاگ هست کارن جون انگار بچگی حامدکمیلیه


سلام مرسی ازاینکه پسرموشبیه بازیگرامیبینی هوراشدم
مامان ملینا
6 تیر 92 9:08
سلام به این شیرین زبون چه فرهنگ لغت زیادی.دوستت دارم عزیزم.
مامان کارن جونم به یه مسابقه وبلاگی دعوت شدی زود بیا وب ملینا منتظرم


سلام خاله مرسی که اومدی پیشمون یعنی اون سوالارو جواب بدم وبذارم تو صفحه وبلاگ کاردیگه نداره؟
مامان ملینا
6 تیر 92 10:07
سلام سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.
خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا


ماکه چیزی ندیدیم
مامان ملینا
6 تیر 92 11:42
سلام من تو چتم .
زهرامامانه ایلیا جون
6 تیر 92 13:55
بدو خصوصی
زهرامامانه ایلیا جون
8 تیر 92 17:02
عزیزم منظورت چی بود رمز و میزنی تایید نمیشه یا کد و برای رای دادن بیا برام توضیح بده
مامان ملینا
9 تیر 92 9:35
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
اگه از عکسم خوشتون اومد کد 208رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟


سلام چشم خاله
زهره(مامان فاطمه)
10 تیر 92 13:17
سلام ماشااله به گل پسرت به ما هم سربزن






سلام مرسی خاله چشم





ولی آدرس وبلاگتون رو نزدید

مامان زهراناز
24 تیر 92 15:49
وای چه بامزه عاشق این طور حرف زدن بچه ها هستم خیلی جیگرررررررررررررررررررررررررررری
منا(مامان کورش)
24 تیر 92 19:00
عزیزم کارن جونم چه خوشمل شما حرف میزنی
زهرا گلی
1 مرداد 92 3:16
سلام خوبید؟؟؟؟؟ دیگه ما رو تحویل نمیگیرید؟؟؟؟؟؟ چیزی شده؟؟؟ دلمون براتون تنگ شده خب حتما بیا منتظرم
مامان بردیا شیطون
13 مهر 92 14:01
ای جووووووووووووووووووووووووونم چه بامزه....
ماشالا به این گل پسر


مرسی ازلطفتون
مامان حمیدرضا
29 مهر 92 13:32
اخه خیلی بامزه ممنون میشم به من سر بزنید
saeid
30 آبان 92 22:23
مامان فرشته
پاسخ
مرسی دائی جانم