نبض زندگیمون کارن جاننبض زندگیمون کارن جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

درگذر ثانیه های رشدوبالندگیت ومادرانگی های آرام من

ناخن پزشکی

1393/1/2 23:23
نویسنده : مامان فرشته
439 بازدید
اشتراک گذاری

کارن جان تازگیها حرفهایی میزنی واصطلاحاتی بکارمیبری که خیلی هاشو تاحالا نشنیدم مثلا دیشب میخواستیم بخوابیم بمن گفتی انا خوایش میکنم بیا یکم پیشم بخواب اومدم که پیشت بخوابم گفتی نه واستا واستا گفتم واسه چی ؟ گفتی ببینم پاهات تمیزهمنو میگی همینطور چشمهام 10تاشد برگشتی گفتی آخه آنا جون من تازه ملافه های تختمو عوض کردم اگه پاهات کثیف باشه اون رو خراب میکنه عید داره میاد بعد من دقیقا این شکلی شدم خلاصه بعدازاینکه زیرپاهامو نگاه کردی ومنم موفق شدم که از ایست بازرسی با موفقیت عبورکنم پیشت خوابیدم وشروع کردم به لالایی گفتن که گفتی آنا پشتمو بخارون از وقتیکه نی نی بودی بابایی(باباجون خودم)عادتت داده به ماساژ والان هم باید موقع خواب پشتت رو بخارونیم خلاصه من شروع کردم به خاروندن پشتت که یکدفعه گفتی آنا چرا نمیری ناخن پزشکی که ناخن هاتو بگیرن من اول فکر کردم اشتباه شنیدم ولی نه درست بود بازگفتی ناخن پزشکی گفتم ناخ پزشکی یعنی چی میگی مثل دندانپزشکیه دیگه همه میرن ناخنهاشونو درست میکنن خلاصه کلی خندیدم وباخودم فکر کردم بد نیست به دانشگاههای علوم پزشکی پیشنهاد یه رشته جدید شاخه پزشکی به اسم ناخن پزشکی رو بدیم فکر کنم بازارشم خوب باشه چون رشته جدیدیه والااا     خنده شکلک ناز پرنده آبی       میبینی پسرم کلا با نظراتت مشکل دنیارو حل میکنی وکلی به تعداد رشته های پزشکی اضافه میکنیroflmao شکلک ها

پسندها (1)

نظرات (10)

مامان پریسا
28 اسفند 92 14:55
بهار ثانیه ثانیه پیشتر می آید و اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد . سال نو مبارک http://www.niniweblog.com/upl/parisajoon/13949856836.jpg
مامان نیروانا
5 فروردین 93 10:28
بهار و عیدتون مبارک عزیزان همیشه شاد باشین
منا(مامان کورش)
23 فروردین 93 18:00
سلام عزیزم سال جدیدت بهتون تبریک میگم امیدوارم سال زیبایی در کنار هم داشته باشید
✿ خاله پــارمــیــدا، نی نی خوشــکــل ما✿
27 فروردین 93 15:25
باحال بود بخصوص تیکه ملافه های تختمو تازه عوض کردم
مامان امیرمحمد
31 فروردین 93 12:11
زنان قبل از مادر شدن، «پری»اند، اما بعد از مادر شدن تبدیل به «فرشته» می‌شوند... فرشتهٔ زمینی روزت مبارک
مامان ملینا
31 فروردین 93 13:57
روزت مبارک فرشته مهربون
مامان فرشته
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری
مامانی رضا جون
10 اردیبهشت 93 11:13
سلام بگذار اول از دستتون بخندم خوبی خانمی خوشی چه خبرا دیگه حوصله ام سر رفته هیچکی هم اینجا نیست یک کمی وراجی کنم
مامان کیارش
13 اردیبهشت 93 19:45
سلام سلام به مامانی و کارن شیرین زبون، قربون اون خوشمزگیات. شاد باشی
مامان ملینا
14 اردیبهشت 93 10:18
آقا ناخن پزشکی حالت خوبه عاشقتم $$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, با دو پست جدید آپم
مامان حمیدرضا
23 اردیبهشت 93 13:17
سلام عزیزم پس به کشفیات دنیااضافه شد با گل پسری