نبض زندگیمون کارن جاننبض زندگیمون کارن جان، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره

درگذر ثانیه های رشدوبالندگیت ومادرانگی های آرام من

عزیزم تولددوسالگیت مبارک

1391/11/28 8:12
نویسنده : مامان فرشته
910 بازدید
اشتراک گذاری

       

عزیزم منت بر سر تقویم نهادی
امروز را سرافراز کردی و باقی روزها را در حسرت گذاشتی

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                               

 

 

 

نایت اسکین

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

 

 

 

   gef07.gif

 

امروز خورشید درخشان‌تر است

و آسمان آبی‌تر

نسیم زندگی را به پرواز می‌کشد

و پرنده آواز  جدید می‌سراید

امروز بهاری دیگر است

در روز تولد مهربان‌ترین

در میلاد کسی که  چشمانم با  حضورش بارانی است

امروز را شادتر خواهم بود

و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد

جشنی برای میلادت بر پا خواهم کرد

تمامی گلها و سبزه‌ها در میهمانی ما خواهند سرود

ای مهربان‌ترین

روزهای زندگی هر روز گوارا باد

میلادت مبارک

j

 

hoeraani.gif

عزیزم برابه تولدت اازدوروز قبل با باباعلی تدارک میدیدیم وصبح روزتولدت خاله سحری بامامان مریم بدون اینکه من بگم لطف کردن واومدن کمکم کردن دستشونم درد نکنه با خاله سحروباباعلی جون اتاقو تزئین کردیم دست همه مهموناهم دردنکنه حسابی با کادوهاشون خجالتمون دادن

 

 

اینم نارین کوچولو

 

 

سودا دخنردایی آنایی که خیلی همدیگه رودوست داریدوبهش میگی شبدا

 

 

کارن وبابایی

 

 

کارن وباباعلی

 

 

اینم دایی رضاجونم

 

 

1179633830_www-animaatjes-nl.gif

 

راستی کیاناوپویاجان هم رفته بودن مسافرت وجاشون خیلی خالی بودافسوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

sahar
12 مهر 91 0:25
karenam kheiiiliii rooze tavallodet khosh gozasht,ishaaallaaa tavallode 200 salgito jashn bgirim,asheeeeqeeetam.


خاله جونم شماخیلی زحمت کشیدیدبشه جبران کنم

sahar
12 مهر 91 0:31
.

گاه یک سنجاقک به تو دل می بندد

و تو هر روز سحر می نشینی لب حوض

تا بیاید از راه ، از خم پیچک نیلوفرها

روی موهای سرت بنشیند

خاله سحرمهربونم خیلی دوست دارم

یا که از قطره آب کف دستت بخورد

گاه یک سنجاقک

همه معنی یک زندگی است .

تولدت مبارک … سنجاقک زیبای من




مامان امير علي
21 مهر 91 1:37
عزيزم تولدت مبارك باشه . شما با امير علي من همسن هستيد . تقريبا يه ماه فرق داريد و خيلي نازي عزيزم . خدا براي ماماني و بابايي حفظ كنه شما رو . به هم سر بزنيد خوشحال ميشيم


سلام خاله مرسی که پیشمون اومدیدخداپسرتون روبراتون نگه داره