نبض زندگیمون کارن جاننبض زندگیمون کارن جان، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

درگذر ثانیه های رشدوبالندگیت ومادرانگی های آرام من

خوشبختی

1392/9/16 9:51
نویسنده : مامان فرشته
413 بازدید
اشتراک گذاری
 

كودكی

از خدا پرسید خوشبختی را کجا میتوان یافت
خدا گفت ان را در خواسته هایت جستجو کن
و از من بخواه تا به تو بدهم با خود فکر کرد و فکر کرد
گفت اگر خانه ای بزرگ داشتم بی گمان خوشبخت بودم
خداوند به او داد
گفت اگر پول فراوان داشتم یقینا خوشبخت ترین مردم بودم
خداوند به او داد
اگر ..... اگر ....... و اگر........
اینک همه چیز داشت اما هنوز خوشبخت نبود
از خدا پرسید حالا همه چیز دارم اما باز هم خوشبختی را نیافتم
خداوند گفت باز هم بخواه
گفت چه بخواهم هر انچه را که هست دارم
گفت بخواه که دوست بداری
بخواه که دیگران را کمک کنی
بخواه که هر چه را داری با مردم قسمت کنی
و او دوست داشت و کمک کرد
و در کمال تعجب دید لبخندی را که بر لبها می نشیند
و نگاه های سرشار از سپاس به او لذت می بخشد
رو به آسمان کرد و گفت خدایا خوشبختی اینجاست
در نگاه و لبخند دیگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ایران نقش
16 آذر 92 19:11
-------------------------- با سلام و عرض ادب و احترام. ضمن تشکر از نگاه بلندی که داشته اید ، به اطلاع میرساند پیشنهاد ارائه شده ی شما مورد بررسی و در صورت امکان برای طرحهای آتی بکارگیری خواهد شد. از ارتباط شما متشکریم.
مامان فرشته
پاسخ
مرسی از پیگیری شما