نبض زندگیمون کارن جاننبض زندگیمون کارن جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

درگذر ثانیه های رشدوبالندگیت ومادرانگی های آرام من

گلچینی از عکسهای آتلیه ای

1392/12/21 16:54
نویسنده : مامان فرشته
969 بازدید
اشتراک گذاری

پسرگلم ازاونجائی که مامان همیشه باکمبود وقت مواجه هست اینه که فقط تعدادی از عکسهایی که هنوز آلبوم نشده بود رو چند مدت  پیش تو خونه اسکن کردم حالا سعی میکنم بازم بقیه رو تو ادامه ش به مرور اضافه کنم...

عاشق این نگاه مردونتم

 

 

عزیزم این عکس گیفت تولد دوسالگیت بود که به مهمونهای عزیزمون دادیم

 

 

این عکسهارو هم برایه عید٩٢ رفتیم آتلیه

اینم یه ژست مردونه

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان امير عباس و ارغوان (دوقلوها)
24 اسفند 92 14:29
ماشالا به اين گل پسر. خدا حفظش کنه براتون مرسی دوقلوهای شماهم واقعا نازو خوشگلن
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
24 اسفند 92 15:21
سلام ممنون دوست خوبم وای که چه پسر ناری دارید شما خدا حفظش کنه خیلی دوست داشتنیه مرسی ازلطفتون متشکرم
منا(مامان کورش)
23 فروردین 93 17:59
سلام عزیزم وای کارن جون چه عکسای زیبایی خدا شما رو به مامان وبابات ببخش
مامان ملینا
31 فروردین 93 13:56
سلام عزیزم ،ماشالله چه پسر خوش تیپ و خوشگلی.خاله مواظب باش دخترای این دور و زمونه می دزدنتا.از من گفتن بود خاله . مادر مراقب کارن باش که دخترا از چنگت در نیارن.
مامان امیر علی(شیرین گندمک)
1 اردیبهشت 93 14:26
سلام فرشته جون .ممنون که بهمون سر زدی خوشحالم کردی .ببخشید چند وقته اصلا نمیام نت . کارن عزیزم دلم چقدر ماشاالله بزرگ شده و ماه که بود ماهتر شده قربونش .ماشاالله خدا حفظت کنه خاله .بوس هزار تا
مامان کیارش
13 اردیبهشت 93 19:47
اوه اوه جه خوش تیپ ، حیف که دختر ندارما
مامان کیارش
13 اردیبهشت 93 19:47
راستی مامانی اسپند واسه گل پسری یادت نره
مامان فرشته
پاسخ
مرسی خاله شمالطف دارید به ما