نبض زندگیمون کارن جاننبض زندگیمون کارن جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

درگذر ثانیه های رشدوبالندگیت ومادرانگی های آرام من

دوستای خوبم

1392/9/20 10:38
نویسنده : مامان فرشته
640 بازدید
اشتراک گذاری

این ماهان خوشگلست مامان ماهان با آنا همکاره واین اولین باری بود که ماهان اومده بود خونه ما راستی ماهان یکروز از من زودتر به این دنیا اومده ودل مامان وباباشو شاد کرده

 

ماهان

 

 

اینم مائده کوچولو ومن وماهان مائده هم دخمل همکاره آناییه اینجا منوماهان 11ماهه ایم ولی مائده از ما چهارماه بزرگتره چقدر این روز به ماخوش گذشت رفته بودیم خونه خاله لیلا همکار آنایی

ماهان کارن ومائده

هدیه ماهان کارن ساغر مائده وفاطمه

اینم یه عکس از آیلین خوشگل یه خاطره خوشی که از آیلین برای ما یادگاری موند وبرای ماخیلی جالب بود این بود که آیلین کاملا ترک صحبت میکرد وما مدام به اشتباه با آیلین کوچولو فارسی حرف میزدیم

آیلین جیگر

رادین پسر خاله الهام همکار من موقعی که من بدنیااومدم تواتاق من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

❤。★مامان رضا جون★。❤
18 اردیبهشت 91 10:17
سلام عزیزم
مرسی که ما رو قابل دونستید
وبتون خیلی بکاره ما می یاد
امیدوارم دوستای خوبی برای هم بشیم
النه با یکی از نی نی وبلاگیا قرار دارم باید برم
سر فرصت می یام همشو می خونم


سلام امیدوارم که اینطور باشه مرصی
آرزو مامان نیکی
18 اردیبهشت 91 14:41
ممنونم عزیزم
همیشه خندون وشاد باشید


شما هم شاد وسلامت باشید.
مامان ملینا
21 اردیبهشت 91 11:37
سلام مامان کارن .من از طریق مامان رضا جون بتون سر زدم مامان رضا جون گفتن که شما اهل ابهر هستیم منم زنجانی هستم .اگه مایل بودی لینکم کن و بهم خبر بده.در ضمن پسرت خیلی ماههههههه.می بوسمش هوارتا


سلام خیلی خوشحال شدم ووب ملینا جون در پیوند وب کارن قرار گرفت