نبض زندگیمون کارن جاننبض زندگیمون کارن جان، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

درگذر ثانیه های رشدوبالندگیت ومادرانگی های آرام من

عکسهای کارن سری دوم

1392/9/19 18:48
نویسنده : مامان فرشته
1,284 بازدید
اشتراک گذاری

 مامانی این عکسها همه از موبایله زیاد کیفیت خوبی ندارن اینجا اردیبهشت سال 1391 در کوههای زرکوبان

کلا علاقه شدیدی به اتراق در پشت مبلهای خونه مامان مریم داری

 اینم یه نمونه از شیطنتهای خونه مامان مریم

 دی ماه1391

 

 

 کارن جان این کلاه که یک ژاکت هم داره کادوی مامان بزرگ طیبه ست به شما بهمن 1391

وقتی کارن درانتظار اومدن مامان وددی از اداره با تدی عروسک بچه گیای آنا خوابش برده این عروسک رو باباحسین وقتی من کوچولو بودم از تبریز خریده وزمان آنا اسمش خرسی بود ولی الان با تصمیم شما ورژن جدید شده وبه تدی تغییر نام داده نیشخند

کلا علاقه زیادی به تمیزی ونظافت داری وتواین مورد کلا به من مخصوصا خونه مامان مریم که من همیشه تو استراحت مطلقم خجالت میدی  البته دسته لیوان هم از شاهکارهای کمکهاتون به مامانیه 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

باباحسین
20 آذر 92 12:16
پسرگلم کارن جان توبهترین بهانه زندگی من تواین روزهایی وجودت آرومم میکنه وشادم میکنه کی بشه عروسیتوببینم پسرخوشگل بابا بامامانی امروز اومدیم اینجا دست مامان فرشته درد نکنه خیلی زیباست
مامان فرشته
پاسخ
سالم بابایی خودت میدونی چقدر دوست دارم امیدوارم همیشه پیشم باشی
منا(مامان کورش)
21 آذر 92 18:11
کارن جون چه عکسای زیبایی
مامان کیارش
6 دی 92 17:54
سلام کارن خوشگله. خوبی کدبانو؟ دیگه وقتشه بریم خواستگاریا
مامان فرشته
پاسخ
سلام آره خاله کدبانو شده درحد لالیگامرسی که پیشمون اومدید
مامان ملینا
23 دی 92 13:49
سلام کارن جونم ،چه عجب مادر زحمت کشیدن و عکسای نازت رو گذاشتن.به این می گن پسر تر و تمیز خوش به حال همسرش
مامان فرشته
پاسخ
سلام خاله مرسی که میاید پیشمون