نبض زندگیمون کارن جاننبض زندگیمون کارن جان، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

درگذر ثانیه های رشدوبالندگیت ومادرانگی های آرام من

یک کارخطرناک ولی ذوق برانگیز

1391/7/23 23:23
نویسنده : مامان فرشته
388 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

[تصویر: service_002.gif]

 

سلام مامانی خیلی وقته داری تلاش میکنی که مثل مابزرگترها کارکنی و وقتی مامان مریم ظرف میشوره صندلی به قول خودت خوشولوتو میاری ومیذاری کنار مامانی ومیگی من ظرف یا وقتی مهمون میاد میای بشقاباروازمن میگیری ومیگی آنامن من ولی امروز که بابایی ومامان مریم مهمونمون بودن بعداز شام چایی آوردم وبعدش مشغول صحبت بودیم که یه لجظه با یه استکان چایی اومدی وگفتی بابایی شای آبیدمی
اولش هممون به هم نگاه کردیم که ببینیم کی چایی روریخته وداده دست کارن ولی همه سرجاشون نشسته بودن بعد بابایی سریع کمی از چایی خوردوگفت تازه ریختن که من حالم بدشد ویه آن اشک چشام ریخت که وای اگه راسته اگه چیزی میشد بابایی به ددی گفت ببرش سر کتری ببین چطوری میریزه استکان من رو برداشتی وباددی رفتی ددی که خشکش زده بود باشما اومد آشپزخونه و گفت فقط از قوری ریخت وهمون لحظه بابایی گفت بعد ازاین چایسازرو بردارو کتری روهم بذار شعله آخرگازت ولی من هنوز حالم خوب نشده بود و فقط فکر میکردم خداچقدر من رودوست داره آنایی شاید باورت نشه ولی هنوزم دلم داره میلرزه خیلی حالم بد شد و از طرفی هم مدام دارم فکرمیکنم یعنی شما اینقدر درکت بالاست که متوجه شدی باید از مهمون پذیرایی کرد.

liebe-0097.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Cardliebe-0098.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Cardliebe-0017.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Cardliebe-0019.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Cardliebe-0018.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Cardliebe-0021.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Cardliebe-0022.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Cardliebe-0020.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Cardliebe-0015.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Cardliebe-0013.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Cardliebe-0010.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Cardliebe-0012.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Card

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امير علي
25 مهر 91 19:13
الهي چه پسري ناز و مهربوني . ولي خاله كاراي خطرناك نكن . خدايا خيلي رحم كرد ه بهت عزيزم


سلام مرسی عزیزم خیلی لطف کردید به ما سرمیزنید
sahar
1 آبان 91 0:41
qoooorbooonet breee khaleee,aziiizam karaye khatarnak nakoon vaqtiii booooozoooorg shoooodiii mard shooodiii on vaqt b mamanii komak mikoooni ishaalla ,


آره خاله واقعا امیدوارم دیگه تکرارنکنه