نبض زندگیمون کارن جاننبض زندگیمون کارن جان، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

درگذر ثانیه های رشدوبالندگیت ومادرانگی های آرام من

ماجرای دندون کشیدن بابایی

1391/8/1 14:24
نویسنده : مامان فرشته
739 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم تواینروزا اینقدر کارای جالب میکنی که مدام داریم کاراتو واسه همه تعریف میکنیم باباحسین میگه تازگیها مدام دارم به کارای کارن وحرفاش میخندم اصلا نمیدونم این بچه این حرفارواز کجاپیدامیکنه بابایی به سلامتی شروع کرده دندوناش رو میکشه  کلی هم اذیت میشه ولی

 

میگه باحرفایه کارن این روزا این دندون کشیدن شده تفریح!!!بابایی میگه چند شب پیش بهش گفتی بابایی شینی خویدی دندونات حیاب شده گفتم آره بابایی شیرینی خوردم مسواک نزدم دندونام خراب شد آقایه دکتر اونارو کشید بعد جواب دادی بابایی منم شینی حویدم http://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/hallcandysmile.gifمچواچ نه دندونام حیاپ نشد خلاصه گیردادی چندروزه به بابایی که  منم مسواک نزدم پس چرا دندونام خراب نشده

بخاطراینکه بابایی خوب نمیتونه غذابخوره مامانی مدام براش آب میوه میگیره که بخوره ولی ماکه نمیبینیم چون شمادیگه غذانمیخوری وکارت شده اینکه در یخچال خونه مامانی روبازکنی وپارچ به قول خودت خوچولویه خودتو بیاری وبگی من مییضم به من آپ ده

 

خلاصه کلی به کارات میخندیم وخودتم مدام میگی  بابایی ومن میضیم و به چراغ قوه هم که چندروز پیش وقتی مدادرنگی برات میخریدیم خواستی وخریدیم روگرفتی دستت وبه بابایی میگی دهن باژ!!!!!ودهن بابایی روبقول خودت ماینا میکنی و میگی که آنامن جیاحم !!!!١والاه من که هنوزنفهمیدم شماازکجااین اسمهایه گنده رویادگرفتی ولی هرچیه کلی میخندیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ملینا
4 آبان 91 9:12
کارن عزیز با این شیرین زبونی که می کنی از همین راه دور محکم لپاتو می بوسم . عاشقتم عزیزم


سلام خاله جونم مرسی
مامان رضا جونی
8 آبان 91 7:50
سلام خانمی
خوبی عزیزم
حال و احوال کمرت چطوره بهتر شده؟
می تونی بری سر کار یا هنوز؟؟؟


سلام نه عزیزم الان 15روزبود باز خونه بودم تازه امروز اومدم سرکار
مامان رضا جونی
14 آبان 91 19:24
سلام
انشالله زودتر بهتر بشی


مرسی عزیزم
سپیده
21 آبان 91 0:48
با سلام. مامانهای عزیز وبلاگ "کودک مــــن" مسابقه ای رو با عنوان "بهترین ژست" برگزار کرده که 34 نفر شرکت کرده اند. لطفا به این لینک بروید و بدون شناخت و به سلیقه خودتان به بهترین ژست رای دهید. لطفا قبل از رای دادن قوانین را مطالعه فرمایید. با تشکر.


http://koodakeman91.niniweblog.com/post563.php


سلام چشم حتما
مامان آریا
21 آبان 91 10:46
سلام پسر نازی دارین من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتید مارو لینک کنید

سلام مرسی که به ماسرزدید حتما با افتخار این کاررو میکنم