نبض زندگیمون کارن جاننبض زندگیمون کارن جان، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره

درگذر ثانیه های رشدوبالندگیت ومادرانگی های آرام من

بابایی نگران نباش

1392/2/19 9:10
نویسنده : مامان فرشته
454 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نبض زندگیم

عزیزدلم بقول خودت وقتی چوچولو بودی با اداهات دلم رو میبردی الانم با حرفات دیشب خونه مامانی بودیم که یه لحظه شنیدم بابا حسین میگه آخه کارنم از وقتی شما بدنیا اومدی من چهار تا موبایل عوض کردم موبایل که برایه بازی نیست شماهم گوشی بابایی رو گرفته بودی دستت و میگفتی نه شاف باستا میخوام عکس بگیرم حوشدل شو 

     

  خلاصه تواین وسطا هم کلی موبایل بابایی رو مینداختی زمین منم که تازه به جواب سوال چند ماهم که مدام از خودم میپرسیدم بابا چرا اینقدر گوشی عوض میکنه خجالت این چندتا گوشی که حضرتعالی خراب کرده بودید رو میکشیدم که شما به بابایی گفتی بابایی نگران نباش نگرانی؟ نه نگران نباش من موبایولتو حیاب نکنم با خنده مامانی وبابایی وددی به خودم اومدم وشما هم مدام تکرار میکردی که نه نگران نباش من حیاب نکنم خلاصه حرف خودتو با وجود اعتراضهای هممون به کرسی نشوندی و کلی عکسهایه بی ربط از انگشتات که جلویه لنز دوربین بود گرفتی وکلی هم حال میکردی ونشونمون میدادی.اینم یه دست گل گل برایه مامانی بابایی بخاطر تمام زحمتهایی که برایه ما میکشن

  

شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ملینا
13 دی 91 13:43
فرشته جون سلام خسته نباشید .ایمیلت رو برام بذار تا مطلب رو برات ایمیل کنم .


سلام چشم ومرسی
باران قلنبه
14 دی 91 13:29
سلام عزیزم
دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم مرسی
ادرس مستقیم اتلیه
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5




چشم حتما

مامان آریا
28 دی 91 9:54
ای جان کارن جون خاله نکن این کارارو خاله اگه بدونی چقدر تورم بالاست دیگه انقدر به گوشی بابایی دست نمیزنی


واقعا که همینطوره مرسی که ÷یشمون میاید
مامان رضا جونی
30 دی 91 17:34
سلام عزیزم
فدات بشم اینفده شیرین حرف میزنی


مرسی خاله مهربونم
مامان ملینا
7 بهمن 91 12:37

سلام دوست عزیز______$$_________$$$
_____________________$$$$_______$$$___$$$$$
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
آپم و منتظر حضورت _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____هستم__________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$
___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$
__€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$
_€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€____ __$$$____$
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$
$$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$
_°_____°______°_____°_____°_____ _$$$
_____________€__________________$$$
_____________€__________________$$$
زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$
_____________€._______________$$$$$
_____________€..____________ $$$$$$$$
____________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~~*°*~~~
~~~ _..-♥*°*♥-..~~~~ _..-♥*°*♥-.._
_..-♥*°*♥-..__..-♥*°*♥-.._




سلام وای حیف باشه
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
8 بهمن 91 15:33
سلام عزيز خاله
.امير علي هم با گوشي من كار نداره و دائم به گوشي بابا دست ميزنه .


سلام خاله لطف کردید پیشمون اومدید
مامان آریا
28 بهمن 91 11:19
سلام مامانی به یه مسابقه دعوت شدین


سلام اومدم سایتتون ولی اصلا متوجه نشدم
مامان رضا جونی
5 اسفند 91 18:03
سلام خانمی
واقعا با انتقالیت موافقت شد؟؟؟
وای که خیلی خوشحال شدم خانمی
بیا بهم بگووو چی شد موافقت کردن
باید به من که یک سور درست حسابی بدی از بس برات دعا کردم
می بوسمت و همیشه و همه جا خوش باشی


سلام عزیزم چشم حتما
مامان رضا جونی
6 اسفند 91 12:57
سلام
انشالله هر چه زودتر این مشکل هم حل می شه
آره بابا دو هفتهء که کلاس هم می رم
کلاسا عالی و استادا هم عالیه و کتابا هم عالی
خیلی چیزا که توی لیسانس برام سوال بود الان داره برام حل می شه و اصلا استادای ارشد با دورهء لیسانس قابله مقایسه نیست
انشالله خودت می یای می بینی
فقط همین که دوشنبه باید برم مشهد و چهارشنبه باز باید بیام بجنورد همسری خیلی تنهایه


سلام انشااله به سلامتی خیلی خوشحال شدم عیبی نداره هرکه راطاووس خواهدجورهندوستان کشد
امير علي (شيرين گندمگ )
14 اسفند 91 0:06
سلام فرشته جون چرا نيستي دلمون تنگيده اخه


سلام عزیزم شرمندتونم واقعا سرم شلوغ بودچه توخونه چه محل کارم ببخشیدمرسی که بفکرمید
عموی محیط بان
15 اسفند 91 9:29
شعرمثل درخت است فعلن بگذارید درخت ها شعر شوند آنوقت مرا قطع کنید شعر مثل درخت است میدانم روزی آنقدر بزرگ می شوند شعرهایم تا من را از آن بیاویزند … روز درختکاری مبارک
مامان ملینا
27 اسفند 91 11:12
خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما

برای دوستان من عطا فرما :

هزار و سیصد امید

هزار و سیصد و نود بهروزی

هزار و سیصد و نود و دو لبخند زیبا


سلام خاله مرسی
پیشاپیش سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد


امير علي شيرين گندمگ
2 فروردین 92 18:03
سال نو مبارك . اميدوارم سالي پر از خوشي و سلامتي در كنار كارن عزيزو خانواده محترم داشته باشيد


سلام خاله مرسی به شماهم همینطور
مامان ملینا
5 اردیبهشت 92 11:01
سلام عزیزم پس کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام خانمی واقعا شرمنده ام خیلی سرم شلوغ بود چه محل کارم چه خونه واقعا حیف شد که همدیگروندیدیم ولی قول میدم هروقت اومدم زنجان بیام اداره تون