نبض زندگیمون کارن جاننبض زندگیمون کارن جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

درگذر ثانیه های رشدوبالندگیت ومادرانگی های آرام من

از طلا گشتن خود معذورم لطفا مرحمت نموده ومرا به مس وجود باز گردانید

1392/2/29 11:20
نویسنده : مامان فرشته
365 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم یه مدت میشه که من وددی تصمیم گرفتیم که شما به من وددی یا بگید پدرومادر یا مامان وبابا وازاونجایی که ما همیشه با اینکه شما کوچولویی ولی مثل بزرگترها باهاتون مشورت میکنیم     به خودت گفتیم که دوست داری به ما چی بگی پدر ومادر یا مامان وبابا وشما در کمال تعجب به ما گفتی هم پدر مادر هم مامانی وبابایی هم ددی وآناتواون لحظه من وددی این شکلی بودیم           بعدشم اینجوری بودیم  

خلاصه الان بنابه شرایط واوضاع روحیت یه اسمی به من وددی میگی مثلا پیش غریبه ها میگی پدرومادر وقتایی که میخوای اجازه بگیری بری خونه مامانی یا دایی جان میگی مامایی ووقتایی که زیاد حوصله نداری میگی فشته یا علی ووقتایی که ددی از سرکار برمیگرده میگی حشته ناباشی باباعلی خلاصه مانفهمیدیم چی شدیم ولی خوب همچین بدم نیست چون تنوع ایجاد میشه وشما چون نبض زندگی من وددی هستی هرچی بگی عشقه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شلمان
30 اردیبهشت 92 14:21
اتاق کودکتان را متحول کنید وسیله ای شیک و تک برای کودک دلبندتان WWW.LASTKALA.COM
مامان رضا جونی
1 خرداد 92 9:38
سلام عزیزم
خوبی
کارن جونم چطوره
انشالله دیگه هر دو تا تون خوب خوب شدین؟؟
عزیزم من از امروز تا 9 می رم مشهد برای امتحانات
نهم که برگردم تا 17 بیشتر نیستم و باز دوباره از 17 تا 22 امتحان دارم

اگه تونستی توی این مدت برام عکسا رو بفرست تا بعد از نهم کارای تولد رو بهت بدم چون شاید موقع تولدت باز من بجنورد نباشم


مرسی خاله مهربون کارن که همش بیادمونی