نبض زندگیمون کارن جاننبض زندگیمون کارن جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

درگذر ثانیه های رشدوبالندگیت ومادرانگی های آرام من

وقتی کارن هوس بسته بندی شدن کرد

1392/3/5 8:33
نویسنده : مامان فرشته
996 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم همیشه دوست داری توجاهای کوچیک وسقف دار بازی کنی یه روز که من داشتم لحافارو مرتب میکردم به دوراز چشمهای من پتویی رو که مامانی بزرگ شما بدنیا اومدنی برات کادوآورده بودرو برداشتی ورفتی توکاورش منم که عادت کردم به اینکه وقتی بی سروصدایی یعنی داری دست گل به آب میدی اومدم  دیدم بععععله به سلامتی رفتی توکاور پتووواسه خودت داری کیف میکنی بعد من این شکلی شدم    واینم چندتاعکس از شما...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سحر
7 خرداد 92 0:28
عزیزم از این کارای خطرناک نکن


واقعا شایدبه حرف شاگوش بده این کارن شیطون
مامان رضا جونی
9 خرداد 92 18:30
ماشاالله توی این مدت که عکس نگذاشتی پسرمون خوب بزرگ شده
اینم هزار تا بوس برای شازده پسر


سلام خاله مرسی واقعا ایناهمه از عوارض تنبلی مامانشه
مامان رضا جونی
11 خرداد 92 15:51
سلام کارن جون
اومدم تا بهت پیشاپیش تولدت رو تبریک بگم و برات آرزوی سلامتی کنم
تولدت جلو جلو مبارک خوشگلم



خاله جون مرسی از لطفت
مامان رضا جونی
11 خرداد 92 15:53
راستی می بینم توی عکسا تبلیغ پتوی نرمینه هم کردی که!!!!


واقعععععععععا
مامان رضا جونی
12 خرداد 92 9:23
بوی تولد کادو می یاد کارن جون
بیا با هم قسمت کنیم
این مامانی تنبلت هم حتی وقت نمی کنه بیاد برات پست تولد بگذاره
بازم پیشاپیش تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

واقعاراست میگی خاله ولی باورکنخاله صبح ساعت6:45ازخونه درمیام عصرساعت 7:30میرم خونه سرم خییییییلی شلوغه
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
13 خرداد 92 12:47
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم


سلام مرسی که پیشمون اومدید
قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
13 خرداد 92 12:48
طراحی اختصاصی قالب وبلاگ با عکس نی نی شما با
ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان
قالب وبلاگ های زیر از نمونه کار های ما می باشند
http://vaniarashidi.niniweblog.com

http://mounes_vahid.niniweblog.com

با سفارش از اشانتیون بهره مند شوید


سلام مرسی
مونا انصاری
15 مرداد 92 11:35
سلام فرشته جون خیلی دلم واستون تنگ شده به امید دیدار