نبض زندگیمون کارن جاننبض زندگیمون کارن جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

درگذر ثانیه های رشدوبالندگیت ومادرانگی های آرام من

عکسای عشق زندگیم

1392/3/5 9:06
نویسنده : مامان فرشته
2,534 بازدید
اشتراک گذاری

15روزگی

وای ازدست اینا من سرسام گرفتمبذارید یه ژست خوب بگیرم 4ماهگی

من وبابایی مهربون وباحوصلم 7روزگی من خونه بابایی مهمون بودم اینم یه ماچ گونده ازماچبابایی

من وبابایی

اینم باباعلی جووووونم که من بهش ددی میگم

7ماهگی

کارن5ماهه

5ماهگی من

یه خواب ناز

6ماهه

من میخوام کارامو خودم انجام بدم

7ماهه

بعداز یه فعالیت خسته کننده

6ماهه

 

اینم یه ژست مردونه

8ماهه

اینم استخر توپم

9ماهه

وای کامیون سواری چه باحاله

9ماهه

من وددی در عید1390

10ماهه

من در 13بدر سرماباعث شدخونه عمه فریبا با عروسکای پگاه جون خوش باشم البته عصر رفتیم گردش

13بدر

 دارم میرم خونمون

 

بذارید یه ژست خوب بگیرم

 

پنج روزگی

هیس من لالا دارم

11ماهگی قلب آناوددی

 

کارن وقتی خیلی شیطنت کنه بدون اینکه صداش دربیاد خودش یه گوشه ای خوابش میبره یه عکس دیگه ام براتون گذاشتم که همینطور روی فرش خوابش برده آنا قربونت بره نبض زندگی ددی وآناماچ

شیطنت زیاد وخستگی

 

چقدر دستام خوشمزست

 

در تاریخ 1391 اولین روز سال این عکسو دایی سعید جون کارنم که دایی خودمه گرفته امسال کارن اصلا اجازه نداد ازش یه عکس خوشگل بگیریم کلا با عکس میونه خوبی نداره

کارن در عید 1391

 

13بدر 1391 کارن کفشای ددی رو پوشیده بود وبازی میکرد که یکدفعه رفت وخودش رو انداخت رو گلهای اطراف رودخونه ولی انقدر هول کردیم ازش عکس نگرفتیم تا توی چشمهاش گلی بود وجیغ میزد وچیزی رو نمیدید

چقدر کفشام راحته!!!!!!!!!!

 

من چقدرخوشمزه ام

فشار گرسنگی

 

کارن دراولین مراسم شور حسینی

یاحسین

 

 

 

 

 

 

 ١٢فروردین 1390 کارن 10ماهشه واولین عیدیه که نفسم خونمون رو چراغونی کرده قربونش برم.

 

 

از تو خواهم نوشت ای تمام زندگیم ای تمام احساسم وای تمام شیرینی لحظاتم دوستت دارم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آوا
23 فروردین 91 13:33
سلام. من از دوستان وبلاگیتون هستم. وبلاگ زیبایی دارید.
امسال دختر من در جشنواره آتلیه سها شرکت کرده. ممنون میشم اگه به لینک زیر برید و به "آوا بهجت" امتیاز 5 رو بدید.
موفق باشید.

http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=1



سلام خوبید من رای 5روثبت کردم امیدوارم که موفق باشید.
مامان عسل و آریا
26 فروردین 91 22:32
سلام عزیزدلم.
گلم توی قسمت نظرات تایید نشده نظراتی که براتون فرستادن هست.هر نظری پایینش نوشته تایید - پاسخ - حذف.
اگه بخواهید پاسخ نظری را بدید کافیه روی پاسخ کلیک کنید و سپس در ادامه ی نظر دوستتون پاسختون را بنویسید.و بعد از اینکه پاسخ را دادید برای اینکه توی وب نمایش داده باشه باید اونو تایید کنید.اگه خواستید نظر هم حذف کنید روی حذف کلیک کنید.
برای گذاشتن عکس کارتونی هم گلم سایت هایی هست که این عکس ها را دارن مثل این یکی :
http://haniyehsadat.niniweblog.com
هر عکسی را که پسندید راست کلیک کنید و کپی را انتخاب کنید بعد توی قسمت ارسال مطلب جدید وبتون هر جایی که خواستید راست کلیک کنید و paste را بزنید.
گلم سوالی داشتی در حدمتم.

سلام خیلی لطف کردید چشم حتما راستی وبلاگ مسافرای نازتون یکی از پیوندهای وبلاگ کارن شدامیدوارم همیشه شاد وسلامت باشید.


مامان حنا
27 فروردین 91 17:42
سلام عزیزم ممنون که از وبلاگ دخترم دیدن کردید و مورد توجهتون واقع شد ماشالله هزارماشالله پسر نازو دوست داشتنی دارید خدا براتون نگهش داره و زیر سایه مامانو بابای خوبش خوبو خوش زندگی کنه رمزآشپزیهام رو خصوصی براتون ارسال میکنم
مامان حنا
27 فروردین 91 17:42
تمام رمز آشپزیهام هست
فقط رمزو دریافت کرددی بهم اطلاع بدید تا بدونم
موفق و پایدار باشید


سلام خوبید خسته نباشید وامیدوارم همیشه موفق باشید واقعا دستتون درد نکنه خیلی لطف کردید رویه ماه دخترنازتون روببوسید.


mamane radin
3 اردیبهشت 91 14:36
کارن بانمک رو ببوسین. پیش رادین هم بیاید.[hr

سلام شماهم پسر خوش تیپ وخوشگلتونوببوسید به دوتا وبلاگ کارن هم رفتم
زن عمو
13 مهر 92 0:12
خيلي خوشكل ونازي ماشاالله ازعكسات لذت بردم قربونت برم دست مامان وباباي كلتم دردنكنه


سلام مرسی زن عموجون که پیشمون اومدی