نبض زندگیمون کارن جاننبض زندگیمون کارن جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

درگذر ثانیه های رشدوبالندگیت ومادرانگی های آرام من

دلیل نبودن عکسهای بروز کارن نفس

1392/3/22 16:20
نویسنده : مامان فرشته
1,006 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 سلام عزیزدلم امروز آخرین روز امتحانات دانشگاهه ومن امروز بعداز 24روز میخوام به آرامش برسم پسرخوشگلم هرروز صبح ساعت 6:40 دقیقه بیدارت میکردم وازاونجایی که وقتی بیدارمیشی نمیتونی صبحانه بخوری وصبحانه رو تو مهد باکمک خاله صغری میل میکنی اینه که بعد از دست وصورت شستنت واصرار به مسواک زدن (آخه من عجله دارم وشماهم بااینکه شب موقع خواب بقول خودت متوات میزنی بازم صبح بیدارمیشی میگی متوات بزنم     ومن وقتی شمااین حرفارومیزنی  خلاصه آماده میشدیم وتامن شیرتوبریزم توقمقمه وبقول خودت قمبوله میرفتی وکفشاتومیپوشیدی ومیگفتی وای فشته بدو آخه حانم میملم دبام میکنه دییرکنم تتابام تومهده درس دایم    (وای فرشته بدو آخه خانم معلمم دعوامیکنه دیرکنم کتابام تومهده درس دارم) وقتی میخواستم کفشاموبپوشم میگفتی تلیدماشینوبده من برم دراشوبازکنم وهرچقدراصراراز من که صبرکن خودم بیام نمیشد واز پله هامیرفتی پائین وبابا حسین که معمولا صبحها منتظره پشت پنجره که ماروببینه برات دست تکون میداد وتو میگفتی بابایی برام بستنی بحربیا منو از مهدببر خلاصه وقتی توصیه هاتونم به بابایی میگفتی سوارماشین میشدیم ودرصورتی که هنوز کسی خیابون نبود من وشما میرفتیم من معمولا ساعت 7:30 یا حتی 8برمیگشتم خونه خیلی کم پیش میومدکه زودتربیام ووقتی من برمیگشتم درکه بازمیشدبه مامان مریم میگفتی بیا دحتلت فشته اومده     

خلاصه روزهای پرماجرایی رو گذروندیم ولی امروز وقتی تووقت بیکاریم داشتم به عکسهات نگاه میکردم دیدم اصلا توعکسهات یه لحظه آروم نمیگیری ومدام درحال شکلک درآوردنی واصلا خوشت نمیاد ازت عکس بگیرم  وبعدازاینکه بهت گفتم ببین نی نی ها چقدرخوب عکس میگیرن توهم بذار ازت عکس بگیرم خلاصه خودتم دیدی راست میگم گفتی باشه وچندتاعکس گرفتم ولی خوب..........بهتره شماهم ببینیدکه کارن چرا عکس جدید ندارررررررره    

 

 

 

 

 

 

اینم اندراحوالات عکس گرفتن ازشما تقریبا 70-60تاعکس گرفتم تا6-5تاعکس خوب شدکه میخواستم بدم به خاله ملیحه  مهربون مامان رضا جونی که بذاره رو تزئینای تولدت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان رضا جونی
26 خرداد 92 20:48



میبینی دیگه ملیحه جون
مامان زهرا ناز
27 خرداد 92 16:24
تولدددددددددددددددددددددت مبارک
صد سال زنده باشی و زیر سایه پر مهر پدر و مادر زندگی کنی


سلام مرسی خاله
مامان ملینا
1 تیر 92 1:11
سلام فرشته جون ،ما شالله کارن جون چقدر بزرگ شده .خدا حفظش کنه .راستی زنجان نمی یای؟اومدی بهم خبر بده تا ببینمتون.




سلام خاله مرسی بعععله خانم من دارم پیرمیشم حتما خواستم بیام حتما بهتون میگم که همدیگه روببینیم


مرضیه
2 تیر 92 8:04
سلام عزیزم یعنی عکس گرفتن اینقدرسخته عزیزم آنارواذیت نکن


سلام مرضیه جون حالا میبینی چرا اینقدرعکسهای کارن کمه مرسی که پیشمون میای
مامان حنانه زهرا
2 تیر 92 13:51



میبینید دیگه ماچه شرایطی داریم
منا (مامان کورش )
6 تیر 92 19:31
سلام عزیزم کورش تو مسابقه نی نی وبلاک شرکت کرده با کد 119 خوشحال میشه بهش رای بدید شماره پیامک 20008080200 ممنون عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


سلام چشم خاله
مامان نازی
12 تیر 92 13:54
سلام گلم.من هم شمارو در لیست نی نی گپ دارم و از اونجا بهتون سر میزنم.اما لینکتون کردم گلم.


مرسی خاله
خاله پارمیدا
12 تیر 92 20:47
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶ ___________¶ __________¶ ________¶__¶¶¶_________¶¶¶ ________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶ ______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶ _____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶ _____¶___¶_________________¶ ______¶___¶_______________¶ ______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶ _____¶___¶_¶____¶___¶___¶ ______¶______¶___¶¶¶___¶ _______¶______¶¶_____¶¶ ________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶ _________¶______________¶ ___________¶¶¶¶___________¶ _____________¶________¶____¶ _______¶¶¶___¶_________¶____¶ ______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶ ______¶______¶_______¶____¶_¶ ______¶______¶______¶_____¶¶ ______¶_______¶_____¶_____¶ ______¶_______¶¶¶¶¶¶_____ ✿ پــارمــیــدا نی نی خوشــکــل ما✿ پیش ماهم بیاین
مامان کیارش
21 تیر 92 13:25
قربون این پسر شیطون. عکسات هم خوشگل شدنا
مامان آرشيدا قند عسل
22 تیر 92 10:28
يعني عزيزم نهايت تلاشت رو كردي ها!!! ولي خداييش اون عكس آخريه خوب شده ماشاالله مردي شدي پسملي. تبريك ميگم پايان امتحانات رو اميدوارم با موفقيت گذرونده باشي.
بابای زهرا گل
29 تیر 92 13:45
سلام خوبید؟ ممنون که تشریف آوردید خیلی خوشحالمون کردید منم با افتخار لینکتون کردم امید وارم دوستای خوبی واسه هم باشیم وبلاگ گل دختر آپ شده حتما تشریف بیارید ممنون میشم از طرف من این وروجک ناز و دوستداشتنیرو حسابی ببوسید
مامان پریسا
1 مرداد 92 23:57
ما خیلی وقته لینکتون کردیم هاشما نمیخواستید؟
صفورا مامان آوا
30 مرداد 92 11:05
عزیزم چه بزرگ شده ما شا ا... برای خودش مردی شده